Friday, March 16, 2012

特首論壇

特首論壇

特首論壇 金句︰「呢個係我嘅主場! 」再送你地 「豬狼鴿 x 老夫子」惡搞圖

特首論壇嘅內容無聊,不過特首論壇卻有一個金句︰「呢個係我嘅主場」,今次唐唐真係勁有霸氣。

有網民用呢句,係討論區惡搞「唐太同豬對話」。仲有,有網民畀特首論壇啟發靈感,整左張「豬狼鴿 x 老夫子」惡搞圖」!! 特首論壇絕對是惡搞的來源溫床。



「唐太同豬對話」 <-- 網民惡搞

唐太:唐英年,我知道你呢,你係好識得推瀉責任,7號挖深左唔關­你事,感情缺失唔關你事,乜野重大問題都唔關你事,所以我問你1­9xx年你滾左咁多個女人,始終你都搞左幾個私生子,我問你,有­定無!
豬:我絶對無做過
唐太:你呃人,唔好講大話~

豬:請你提供出世紙...請你提供出世紙
唐太: D度係我主場,我响中環每個耳仔都聽過,我俾多個機會俾你,有定­無!


網民初步惡搞 (必睇)

第 37 秒 > 你呃人 你呃人 你呃人
第 47 秒 > 呢個係我嘅主場



對白︰
唐︰(手指指) 有定無?
梁︰我絕對無講過!
唐︰(手指指) 你!呃!人!唔好講大話!
梁︰請你... 請你提供事實
唐︰(手指指) 呢個係我嘅主場!我係在場!有好多人嘅耳仔都聽到,我畀多次機會你,有定無?
梁︰你係捏造嘅!
.........
唐︰你曾經講過 ... 你曾經講過 ... (繼續無人駕駛)
梁︰唐英年先生 ...
唐︰我係話係 ...
梁︰請你跟大會規矩,因為呢個係我嘅主場 ...



「豬狼鴿 x 老夫子」惡搞圖」
超搞笑!


呢個特首論壇超搞笑!

No comments:

Post a Comment